سندھ کےایئرپورٹس پردہشت گردی کاخطرہ

کراچی:سندھ کے ایئرپورٹس پر دہشت گردی کاخطرہ، سیکورٹی مزید سخت

قانون نافذ کرنے والے اداروں نے سندھ بھر کے ائیرپورٹس پردہشت گردی کے پیش نظر خطرے کی گھنٹی بجاتے ہوئے صوبے کے ائیرپورٹس پر سیکیورٹی بڑھانے کی ہدایت جاری کردی ہے۔

آسمانی نیوز کے مطابق قانون نافذ کرنے والے اداروں کی جانب سے سندھ بھر کے ائیرپورٹس پردہشت گردی کے خطرے کے پیش نظر سیکیورٹی سخت کرنے کی ہدایات جاری کردی گئی ہیں۔  ہدایات جاری ہونے کے بعد کراچی، حیدرآباد، سکھر، نواب شاہ اور لاڑکانہ ائیرپورٹس پر تعینات سیکیورٹی اہلکاروں کی تعداد میں اضافہ کیا جارہا ہے۔

سیکیورٹی ذرائع کے مطابق کالعدم تنظیم القاعدہ کے ایک ذیلی گروپ الشہاب کے ارکان دھماکا خیز مواد چھپانے کے ماہر ہیں، گروہ کے ارکان دہشت گردی کے لئے بارودی مواد کی نقل وحرکت کرسکتے ہیں جب کہ دہشتگرد باروی مواد کی منتقلی کیلئے جدید طریقہ استعمال کریں گے۔  دہشت گرد گروہ بارودی مواد کی نقل و حرکت کے لئے ائیرپورٹس کا استعمال کریں گے، یہ باروی مواد کمپیوٹرز اور لیپ ٹاپ کے ذریعے منتقل کیا جائے گا جب کہ باروی مواد نجی ائیرلائنز کے ذریعے منتقل کیا جاسکتا ہے۔

سیکیورٹی ذرائع کا مزید کہنا تھا کہ ایک کلو سے زائد باروی مواد ہارڈ ڈرائیو یا مدر بورڈ میں چھپایا جاسکتا ہے جب کہ لیپ ٹاپ میں بارودی مواد کی منتقلی کا سراغ لگانا مشکل ہوگا۔

تبصرے

  • اس پوسٹ پر تبصرے نہیں ہیں!