کسنگ سین میں کس ہیرو کو کتنا مزہ آتا ہے

کسنگ سین میں کس ہیرو کو کتنا مزہ آتا ہے
ایک وقت تھا جب بھارتی فلموں میں ہیرو ہیروئن کے درمیان محبت دکھائی جانی ہوتی تو پھول یا پھر دونوں کی ٹانگیں دکھا کر کام چلا لیا جاتا لیکن اب تو کوئی شرم نہیں بس صرف بول دو اور ہیرو اور یہیروئن تو ایک دوسرے پر بھوکوں کی ٹوٹ پڑتے ہیں لیکن کچھ ایسے بھی ہیں اب بھی بہت جھجھک ہوتی ہے۔ 


شاہ رخ خان :
Image result for shahrukh khan kissing scene
شاہ رخ خان کا کہنا ہے کہ، " ہیروئنوں کے ساتھ چپکا چپکی والے سین ویسے تو میں کم ہی دیتا ہوں لیکن جتنا بھی دیتا ہوں اس میں مجھ سے زیادہ آرام دہ اداکارائیں ہوتیں ہیں اور وہ مجھے بھی پرسکون کرنے کی کوشش کرتی ہیں. اگرچہ میری شبیہ رومانٹک ہیرو کی ہے لیکن ذاتی طور پر میں بہت شرمیلے مزاج کا ہوں، لڑکیوں کے ساتھ جلد گھلتا ملتا نہیں  لیکن اوپر والے کا کرم دیکھئے میری اسی ادا پر لڑکیاں فدا تھیں. فلموں میں محبت دکھانا ضروری ہوتا ہے اس لئے سین کی ڈیمانڈ پر میں ایسے سین ریکارڈ تو کرا دیتا ہوں لیکن اس وقت صرف ضروری لوگ ہی ہوتے ہیں. جیسے میں فلم 'جب تک ہے جان' میں كسنگ کے بالکل خلاف تھا لیکن یش چوپڑا انكل کی بات میں ٹال نہیں سکتا تھا تو مجھے کترینہ کیف کے ساتھ چما چاٹی کرنا پڑی. 

رنویر سنگھ :
Image result for ranvir singh kissing scene
رنویر سنگھ کہتے ہیں، "مجھے كسنگ سین کرنے میں کوئی مسئلہ نہیں ہے کیونکہ مجھے یقین ہے کہ ذاتی زندگی ہو یا اداکاری، اگر دو محبت کرنے والے ایک ساتھ ہوں گے کسنگ تو کریں گے ہی، بس اتنا ہے کہ کچھ چھپ کر کرتے ہیں کچھ کھل کر کرتے ہیں اور میں کھل کر کرنے والوں میں سے ہوں۔ یہی نہیں اس کے ساتھ ہی كسنگ بہت نیچرل لگتی ہے۔ بے فکرے میں تو كسنگ سین اتنے زیادہ تھے کہ ہم دونوں کو ہی سب کچھ نارمل ہی لگ رہا تھا۔  

سلمان خان:
Image result for salman khan kissing scene
سلمان خان کہتے ہیں، "میں ہپروئن کے ساتھ بالکل بھی کسنگ کرتے ہوئے بالکل بھی اچھا محسوس نہیں کرتا۔ اس لئے میری فلموں میں رومانوی سین تو ہوتے ہیں لیکن کسنگ نہیں ہوتی. جہاں تک كسگ کا سوال ہے تو میں نے آج تک کسی بھی فلم میں کسی کو کس نہیں کیا"

رنبیر کپور: 
Image result for ranvir singh kissing scene
رنبیر کپور کا کہنا ہے، "سچ کہوں تو میں رومانٹک سین کرتے وقت بہت مزے لیتا ہوں اور ایسا کرنا بھی چاہئے کیونکہ آپ کے سامنے ایک خوبصورت لڑکی ہے اور جھوٹا ہی سہی لیکن آپ کو اس کے ساتھ موج مستی کرنی ہے تو اس میں پرابلم کیا ہے. ویسے بھی میرا مزاج بچپن سے ہی عاشقانہ ہے لیکن جب مجھے اے دل ہے مشکل کے لئے جب ایشوریہ کے ساتھ کسنگ سین کرنی تھی تو میں بہت نروس تھا ". 

شاہد کپور : 
Image result for shahid kapoor kissing scene
شاہد کپور کا کہنا ہے، "ویسے تو رومانوی مناظر کو میں باقی ہیرو کی طرح ہی انجوئے کرتا ہوں کیونکہ اگر میں ایسا نہیں کروں گا تو فلم میں وہی سین بدترین لگیں گے. لہذا میں نے اپنے اب تک کے کیریئر میں جتنے بھی رومانٹک سین کیئے ہیں ان میں پوری ایمانداری سے اپنا سو فیصد دیا ہے. لیکن حقیقی پرابلم تب شروع ہوتی ہے جب اس موقع پر پاپا سامنے ہوں "

عمران ہاشمی: 
Image result for kissing scene in indian film
عمران ہاشمی کا کہنا ہے، "میں نے اتنی فلموں میں اتنے سین دیئے ہیں کہ میرا نام ہی كسنگ اسٹار رکھ دیا گیا ہے. لیکن اصل زندگی میں اگر میں سچ کہوں تو یہ میرے لئے صرف کام ہے اول میرے اداکاری کا ایک حصہ ہے کیونکہ اس میں کوئی احساس نہیں ہوتا اس لئے اس طرح کے مناظر مجھے مزا نہیں کرتے. "

ارجن کپور: 
Image result for arjun kapoor kissing scene
ارجن کپور کا کہنا ہے، "مجھے كسنگ سین کرنے میں کوئی شرم یا گریز نہیں. مجھے خود پر بھروسہ ہے کہ میں اس طرح کے شاٹ آسانی سے کر سکتا ہوں اور میں نے ایسے بہت سے سین کئے ہیں. اس کے ساتھ ہی مجھے لگتا ہے کہ عالیہ بھٹ بہت اچھا کس کرتی ہیں "