کسنگ سین؛ کون سی ہیروئن کتنی پریشان

کسنگ سین؛ کون سی ہیروئن کتنی پریشان

ایک وقت تھا جب بھارتی فلموں میں ہیرو ہیروئن کے درمیان محبت دکھائی جانی ہوتی تو پھول یا پھر دونوں کی ٹانگیں دکھا کر کام چلا لیا جاتا لیکن اب تو کوئی شرم نہیں بس صرف بول دو اور ہیرو اور ہیروئن تو ایک دوسرے پر بھوکوں کی ٹوٹ پڑتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ہیروئنز کا یہ بھی دعویٰ ہے کہ ان سے زیادہ ہیرو گبھرائے ہوئے ہوتے ہیں۔ 

ودیا بالن : 

Image result for vidya balan kissing

ودیا بالن کا کہنا ہے، "میں نے اپنے اب تک کے اداکاری کیریئر میں کئی سارے گندے سین کئے ہیں اور ایسے سین کے دوران ہم بھلے ہی پرسکون ہوں یا نا ہوں لیکن ہمیں اپنے ساتھی فنکاروں کو ضرور پرسکون رکھنا پڑتا ہے. ایسے میں اگر رومانٹک سین سنجے دت کے ساتھ ہو تو معاملہ اور بھی گھمبیر ہوجاتا ہے. "لگے رہو منا بھائی" کے دوران سنجے دت کے ساتھ میرا ایک محبت بھرا سین تھا. جس میں وہ بالکل بھی پرسکون نہیں تھے، چھوٹا سا کس شاٹ تھا اس میں بھی سنجے دت صاحب بہت گھبرائے ہوئے تھے۔ 


پرینیتی چوپڑا: 

Related image

پرینیتی چوپڑا کہتی ہیں ، "ارے یار ہر کوئی پوچھتا ہے کہ کسنگ سین کے دوران کیسا تجربہ رہا. ظاہر سی بات ہے مزہ تو آئے گا نہیں، مشکل ہی ہوتی ہیں. یہ سب کچھ تو تبھی اچھا لگتا ہے جب ہم کسی محبت میں ڈوبے ہوں. میں نے اپنی اداکاری کے کیریئر کی دوسری فلم عشق زادے میں لمبا چوڑا كسنگ سین کیا تھا اور اس دوران ہمیں کتنی پربلم ہو رہی تھی یہ صرف ہم ہی جانتے ہیں۔ 


ثنا خان:

Related image

ثنا خان کہتی ہیں، "میری فلم 'وجہ تم ہو' میں میرا ہیرو کے ساتھ ایک فحش سین تھا. وہ سین کرنا میرے لئے مشکل تھا لیکن ساتھ ہی میرے پاس کوئی راستہ نہیں تھا یا تو میں فلم چھوڑ دیتی یا پھر وہ سین ریکارڈ کروالیتی. جو فلم کے لئے بہت ضروری ہھا. اگرچہ اس دوران  فلم کے ڈائریکٹر اور کیمرہ مین نے بہت ساتھ دیا تاکہ میں بغیر ڈرے اچھے طریقے سے وہ سین کرسکوں "


کنگنا رناوت:

Image result for kangana ranaut

کنگنا رنوت کہتی ہیں، "بغیر مطلب کے رومانوی کس کو اچھا لگتا ہے لیکن اگر آپ نے فلموں میں قدم رکھا ہے تو آپ کو یہ تو سوچ ہی لینا چاہئے کی آپ اس سے بچ نہیں سکتے. اگرچہ میں اس کے لیے کبھی کبھی آنا کانی نہیں کرتی، لیکن کئی بار ایسا سین اتنے گندے طریقے سے فلمايا جاتا ہے کہ ہم بھی پریشان ہو جاتے ہیں. ایسا ہی ایک شاٹ میرے اور شاہد کے درمیان فلم رنگون میں فلمايا گیا تھا. اس سین میں ہمیں کیچڑ میں محبت کرنا تھی "


کاجل اگروال:

Related image

کاجل اگروال کہتی ہیں کہ  "كسنگ سین کے دوران میں کبھی اچھا محسوس نہیں کرتی، اس لئے میں نے اس طرح کے مناظر کے لئے ایک حد طے کر رکھی ہے. جب تک مجھے فلم کے لیے سین ضروری نہیں لگتا تب تک میں اس کو نہیں کرتی۔ 


ایشوریہ رائے : 

Related image

کسنگ سین کو لے کر ایشوريا کا خیال ہے کہ، "ہم فلم کے لئے کام کرتے ہیں اور ہم جو بھی کرتے ہیں وہ ہمارے پیشے کا حصہ ہے اور اس میں ہماری ناپسند ناپسند کوئی معنی نہیں رکھتی. بشرطیکہ وہ منظر فلم کا حصہ ہونا چاہئے. فلم میں ہیرو کے ساتھ سین بھی میں اسی طرح ایمانداری سے ادا کرتی ہوں جیسے باقی مناظر "

سوناکشی سنہا: 

Image result for sonakshi sinha

سوناکشی سنگھ کا کہنا ہے، "میں ہیرو کے ساتھ چپکا چپکی والے مناظر کے لئے بالکل بہتر محسوس نہیں کرتی ، اس لئے میں جب بھی کوئی فلم سائن کرتی ہوں تو اس میں یہ شرط ضرور ركھتي ہوں کہ میرا فلم میں کوئی كسنگ سین نہیں ہوگا. میرا خیال ہے کہ یہ منظر فلم کو زیادہ گرم، شہوت انگیز بنانے کے لئے استعمال ہوتے ہیں۔ 

سیانی گپتا: 


سیانی گپتا کا کہنا ہے، " ایسے سین کرنا سب سے زیادہ مشکل تب ہو جاتا ہے جب آپ کو کسی لڑکے کے ساتھ نہیں بلکہ کسی لڑکی کے ساتھ كسنگ سین کرنا ہو. میرے اور كالكی کوچین دونوں کے لئے ہی فلم مارگرٹا کے لئے ایسا سین کرنا بہت ہی مشکل ہو رہا تھا. پر یہ فلم کی کہانی کے لئے بہت ضروری تھا اس لئے ہمیں کرنا پڑا۔