بالی وڈ کے مشہور ترین ناکام عشق

بالی وڈ کے مشہور ترین ناکام عشق
بھارتی فلم نگری میں کئی ایسے ستارے ہیں جنہوں نے بہت کامیابیاں سمیٹی لیکن محبت کے معاملے میں ناکام رہے۔ ایسے ہی چند اداکارں سے ہم آپ کو آگاہ کررہے ہیں۔

دلیپ کمار اور مدھو بالا:

Image result for dilip kumar and madhubala

دلیپ کمار نے اپنے کیریئر کی شروعات فلم 'جوار بھاٹا' (1944) سے کی تھی، لیکن ان کی پہلی ہٹ فلم 'فائر فلائی' تھی. اس کے بعد انہوں نے 'شہید'، 'انداز'، 'داغ'، 'دیدار'، 'دیوداس'، 'مسافر'، 'نیا دور'، 'آن' اور 'آزاد' جیسی کئی سپر ہٹ فلموں میں کام کیا۔ ہر کامیاب فلم کے ساتھ انڈسٹری میں ان کا قد بڑھتا چلا گیا۔ دلیپ کمار اور مدھوبالا ایک دوسرے کے دیوانے تھے. ایک دوسرے پر جان چھڑکنے والے ان دو فنکاروں کی محبت رشتے میں نہ بدل سکی. مدھوبالا کے والد عطاء اللہ خان کو یہ رشتہ پسند نہیں تھا۔ دلیپ اور مدھوبالا محبت کی راہ میںبہر آگے جاچکے تھے، دلیپ نے مدھوبالا کے سامنے شرط رکھی کہ وہ شادی کے بعد فلموں میں کام نہیں کریں گی اور نہ ہی اپنے باپ سے کوئی رشتہ رکھیں گی. مدھوبالا اپنے والد سے بے حد پیار کرتی تھیں. دونوں کے درمیان تعلقات میں تلخی آنی شروع ہو گئی۔ یہ تلخی اس قدر بڑھ گئی کہ ایک بار انہوں نے شوٹنگ کے دوران ہی مدھو بالا کو تھپڑ دے مارا تھا۔ اب مدھوبالا اس دنیا میں نہیں ہے۔

سنجے دت اور مادھوری ڈکشت:

Image result for sanjay dutt madhuri
فلم ساجن کی شوٹنگ کے دوران سنجے دت اور مادھوری ڈکشت کافی قریب آ گئے تھے. ان دونوں کی محبت اس وقت انڈسٹری میں زبان زد عام تھی۔ تب سنجے شادی شدہ تھے، لہذا یہ رشتہ مادھوری کے باپ کو ذرا بھی پسند نہیں تھا، لیکن فلم کھلنایک کے دوران جب سنجے دت جیل گئے تو مادھوری نے بھی ان سے الگ ہوگئیں اور دونوں کی محبت کی کہانی بھی ادھوری ہی رہ گئی۔

متھن چکرورتی اور سری دیوی:

Image result for mithun sridevi

يوگتا بالی سے شادی کے بعد متھن چکرورتی کا سری دیوی کے ساتھ افیئر ہوا. 1984 میں آئی فلم 'جاگ اٹھا انسان' کی شوٹنگ کے دوران متھن اور سری دیوی کی نزدیکیاں بڑھی تھیں. اس دوران یہاں تک کہا گیا تھا کہ دونوں نے خاموشی سے شادی بھی کر لی ہے. جب يوگتا کو دونوں کے افیئر کی بھنک لگی تو انہوں نے خود کشی کرنے کی کوشش کی. اس کے بعد متھن نے سری دیوی سے رشتہ ختم کر دیا. اس طرح دونوں کی محبت کی کہانی ادھوری رہ گئی.

امیتابھ بچن اور ریکھا:

Image result for amitabh rekha

ا
میتابھ بچن اور جیہ بچن کی شادی اس وقت ہوئی تھی جب امیتابھ کو کوئی پوچھتا تک نہیںتھا جب کہ جیہ ایک سپر اسٹار تھیں، دونوں کی شادی 1973 میں ہوئی لیکن 1976 میں فلم 'دو ان جانے' کی شوٹنگ کے وقت امیتابھ اور ریکھا قریب آئے۔ 1981 میں یش چوپڑا نے جیا-امیتابھ اور ریکھا کے رشتے کو لے کر ہی فلم سلسلہ بنائی۔ اس فلم میں ہی امیتابھ-لائن آخری بار ساتھ نظر آئے تھے. تب سے اب تک یہ ستارے نہ ہی کبھی پردے اور نہ ہی آف اسكرين ایک دوسرے کے سامنے آئے. ریکھا اب بھی پارٹیوں میں سندور لگائے پہنچتی ہیں لیکن یہ سندور کس نام کا ہے، اسے لے کر راز اب بھی برقرار ہے۔

راج کپور اور نرگس:

Image result for raj kapoor nargis

نرگس اور راج کپور کی محبت کی کہانی بھی فلم انڈسٹری میں انتہائی سرخیوں میں رہی، لیکن اس رشتے کا انجام المناک ہوا. نرگس سے محبت ہونے سے پہلے ہی راج کپور شادی شدہ تھے. وہ نہ نرگس کو چھوڑنا چاہتے تھے اور نہ ہی اپنے خاندان کو. جب نرگس کو اس بات کا احساس ہوا تو وہ بالکل ٹوٹ گئی تھیں. یہاں تک کہ انہوں نے خود کشی کرنے تک کا سوچ لیا تھا لیکن اسی درمیان ان کی زندگی میں سنیل دت آئے اور پھر دونوں نے شادی کر لی. تاہم، اب دونوں ہی اس دنیا میں نہیں ہے۔

دیو آنند اور ثریا:

Related image

دیو آنند اور ثریا کی محبت کی کہانی کسی سے پوشیدہ نہیں. دیو کھلے عام کہتے تھے کہ ثریا ان کا پہلا محبت تھیں. دونوں کی محبت کے درمیان ولن بنی تھیں ثریا کی نانی، جنہیں یہ رشتہ مختلف مذہب کی وجہ سے قبول نہیں تھا. جب ان دونوں ستاروں کی نظریں ملیں تو ثریا کیریئر کے عروج پر تھیں اور دیو صاحب انڈسٹری میں پاؤں جما رہے تھے. 1948 میں فلم ودیا دونوں کی ایک ساتھ پہلی فلم تھی. اس کے بعد دونوں نے کئی فلموں میں ساتھ کام کیا اور محبت گہرا ہوتی گئی لیکن ثریا کی نانی نہیں بدلی. انہوں نے دیو کے گھر آنے پر پابندی لگا دی اور ثریا کو بھی گھر میں ہی بند کر لیا. وہ ثریا کی جلد سے جلد شادی کرنا چاہتی تھیں، جبکہ دیو آنند چاہتے تھے کہ وہ بھاگ کر کورٹ میرج کر لیں. اس دباؤ کے درمیان ثریا کو ہی حتمی فیصلہ لینا تھا، لیکن وہ ٹوٹ گئیں. انہوں نے دیو سے رشتہ توڑ دیا لیکن ساتھ ہی عمر بھر شادی نہ کرنے کا فیصلہ بھی کیا تاہم اب دونوں ہی اس دنیا میں نہیں ہے۔